page_banner

nutizie

Zhengzhou Fangming New-High Ceramic Ceramic New Material Co., Ltd. hà sviluppatu è appiicatu i seguenti dui novi miccanismi di ferma di scoria piattine di slide per l'applicazione di cunvertitore di meccanismu di ferma di scoria è hà ottenutu l'autorizazione di brevettu:

1. Soluzione anti-metallica piattinu à turbulenza: u mecanismu di fermata di scoria di cunvertitore piattinu anti-turbulenza è passaghju adupratu per u passaghju è a chjusura di a fusione di l'acciaiu è di altre soluzioni à alta temperatura. Include mattoni di tappi d'acciaio, mattoni di ugelli interni, mattoni di diapositive interni, è esterni U mattone di slide è u mattone di l'ugliu esterno sò cumposti da 5 mattoni. À u listessu tempu, u mattone è u mattone sò cunnessi da concavu è cunvex, a piastra inferiore, u stratu refrattariu o u stratu intarsiu refrattariu è u stratu adesivo, u muru internu di u canale di soluzione di u mattone slide internu è u slide esterno i mattoni sò cuncepiti per esse sfarenti U canali di forma regulare hè cuncavu è cunvessu. U pianu di ligame trà u bloccu di slide internu è u block di slide esternu hè pressatu da u meccanisimu esternu, è ùn ci hè micca spaziu. A spinta di u meccanisimu di forza esterna provoca a frizione trà u bloccu di diapositiva interna è u bloccu di diapositiva esterna per tirà versu u canale.

Postu currispundente, a suluzione passa; a cuncezzione di stu pruduttu pò impedisce a furmazione di una soluzione spirale causata da a pressione quandu a soluzione passa trà a piastra di diapositiva interna è a piastra di diapositiva esterna, è forza a soluzione spirale regulare à esse una soluzione à valle. U raschimentu irregulare di u canali di a soluzione è l'adesione di a scoria d'acciaiu anu causatu u dannu di a superficie di montaggio di a piastra diapositiva interna è esterna è u dannu di u mattone di l'ugliu interiore è di u mattone di l'ugliu esterno da a soluzione spirale. Hà un bon effettu; risparmia assai risorse, salvendu i costi è aumentendu a lunga vita di serviziu è una forte praticabilità. Dopu, u cuncepimentu irregulare cunvessu-cunvessu di u canale di soluzione di u crisoliu cumbinatu custruitu pò esse cuncepitu arbitrariamente, è ùn hè micca limitatu da a forma sottu a premessa di assicurà u flussu di a soluzione, chì migliora u currente continuu grande- dumanda di pruduzzione à scala in l'industria di fusione, purificazione è metallurgica.

2. A piastra diapositiva superiore di spustamentu di u corpu anti-incrustatu sottu pressione: Si riferisce à u campu di l'attrezzatura metallurgica, in particulare u piattu di diapositiva di core internu in ceramica di spostamentu superiore integratu anti-indentazione adupratu nantu à u meccanismu di fermata di scoria convertitore, cumprendu una piastra slide , è a superficia di l'anellu esternu di a piastra slide hè installata U pezzu di serratura, a piastra slide hè furnita cun un foru di liquidu, è un core internu di ceramica per circà a soluzione hè dispostu in u foru. U core internu di ceramica include un corpu di core internu. U muru esternu di u corpu di u core internu ùn hè micca lisciu, è a cima di u corpu di u core internu hè circulare è si estende versu l'esternu Ci hè un capu, u centru di u corpu di u core internu hà un foru cilindricu attraversu per circà a soluzione.

A piastra slide include un substratu, una piastra d'isolamentu termicu è una piastra inferiore chì sò incollate da cima in fondu. A piastra di scorrimentu hè aduprata per l'internu di ceramica integrata di a soluzione di circolazione. U core hè cuncepitu cum'è una struttura di pruduttu integrata in forma di T, è u cerchju esterno pò esse progettatu cum'è una forma irregulare, chì pò impedisce in modu efficace e parti ceramiche incrustate in a piastra superiore slide da affundimentu è spostamentu a causa di l'alta pressione superficiale trà u piastre diapositive superiori è inferiori à alte temperature. Risparmia assai risorse, risparmia costi, aumenta a vita di serviziu di u skateboard generale, è hà una forte sicurezza è praticabilità.


Tempu di posta: Maghju-25-2021