page_banner

nutizie

Zhengzhou Fangming Ceramica Alta Temperatura New Material Co., Ltd. hà sviluppatu duie nuove diapositive di meccanismu di bloccu di scorie per a scoria di cunvertitore: diapositiva di vorticamentu di soluzione anti-metallica è diapositiva di spostamentu superiore pressurizzata di corpu anti-intarsiatu, chì hà ottenutu l'autorizazione di brevettu.

Soluzione anti-metallica piastra scorrevole vorticosa: A piastra scorrevole anti-vortice è u canale di u meccanismu di fermata di scoria di cunvertitore includenu 5 mattoni custituiti da mattoni di rubinetto d'acciaio, mattoni di ugelli interni, mattoni di diapositive interni (ceramiche di zirconia), mattoni di diapositive esterni è mattoni di ugelli esterni . A cunnessione concava-cunvexa hè aduttata trà i mattoni, a piastra inferiore, u stratu refrattariu o u stratu di intarsiu refrattariu è u stratu adesivu, u muru internu di u canale di soluzione di u mattone di diapositiva interiore è u mattone di diapositiva esterna hè pensatu cum'è un canale irregulare , chì mostra una forma concava-cunvexa, u mattone di scivolamentu internu U pianu di legame cù u mattone di u skateboard esterno hè pressatu da u meccanismu esternu o incollatu aduprendu fangu di legame refrattariu per ottene un statu senza saldatura. U meccanisimu di a forza esterna spinge i mattoni di skateboard superiore è inferiore à u canale per attritu. Postu currispundente, a suluzione passa; a cuncezzione di stu pruduttu pò impedisce a furmazione di una soluzione spirale causata da pressione quandu a soluzione passa trà i mattoni diapositivi superiori è inferiori, è forza a soluzione spirale regulare à esse una soluzione a valle.

U suluzione canalizeghja u lavatu irregulare è l'adesione di a scoria d'acciaiu hà causatu u dannu di a superficia di a piastra culisante superiore è inferiore è u mattone di l'ugliu internu è u mattone di l'ugliu esterno per soffre di u dannu di a soluzione spirale. Hà un bon effettu; si face in u canale di a piastra di zirconiu è in u canale di l'anellu di zirconiu di a piastra di scorrimentu superiore è inferiore. Sò furmati sbocchi irregulari è strutture di colonne di bump di sfarenti spessori. Quandu l'azzaru fusu passa per i canali di a piastra superiore è inferiore, per via di a presenza di a struttura di a colonna di bump, u flussu turbulente di l'acciaio fuso hè inibitu, in modo chì l'acciaio fuso pò entrà in valle à traversu i piatti superiore è inferiore. U canali di l'ugliu internu risolve è riduce u fenomenu di serratura in acciaio causatu da a soluzione vorticosa nantu à e piastre superiori è inferiori, è hà ancu un significativu effettu inibitoriu nantu à u raschimentu di a cunnessione tra l'ugliu internu è e piastre superiori è inferiori causate da u suluzione turbulente, migliurendu cusì simultaneamente l'internu A vita di serviziu di l'ugliu è di u portu di tappatura aumenta a vita di serviziu generale, a stabilità è a sicurezza di e placche superiori è inferiori, l'ugliu internu è u portu di tappatura. Dopu, u cuncepimentu irregulare cunvessu-cunvessu di ceramica integrata in u canali di mattoni slide pò esse cuncepitu arbitrariamente, è ùn hè micca limitatu da a forma sottu a premessa di assicurà u flussu di a soluzione, chì migliora a dumanda di produzzione cuntinua à grande scala attuale in fundizione, purificazione, metallurgia è altre industrie.

1

(A) Soluzione anti-metallica chì gira sottu à a piastra culisante

2

(B) Soluzione anti-metallica chì gira nantu à a piastra culisante

Soluzione anti-metale chì diapulisce

A piastra diapositiva superiore di spostamentu di u corpu anti-incrustatu sottu pressione: a piastra diapositiva di core internu in ceramica di spostamentu superiore integrata anti-recessione aduprata nantu à u meccanismu di fermata di scoria di cunvertitore include una piastra diapositiva. A superficia di l'anellu esternu di a piastra di scorrimentu hè dotata di parti di serraggio è a piastra di scorrimentu hè fornita di liquidu U foru hè dotatu di un core internu di ceramica per circà a soluzione. U core internu di ceramica include un corpu di core internu. U muru esternu di u corpu di u core internu ùn hè micca liscia o irregulare, è a cima di u corpu di u core internu hè circulare è hà un capu in forma di T chì si estende versu l'esternu, U centru di u corpu di u core internu hà un foru attraversu cilindricu per circà a soluzione . A piastra di scorrimentu include un substratu, una piastra di isolamentu termicu è una piastra di fondu chì sò unite sequenzialmente da cima in fondu. U core di ceramica incastu per circulà a soluzione nantu à a piastra scorrevole hè cuncepitu cum'è struttura di pruduttu integrata in forma di T, u cerchju esterno pò esse cuncepitu cum'è una forma irregulare, chì pò impedisce efficacemente chì e parti ceramiche incrustate in a piastra di scorrimentu superiore si affundinu è spostanu a causa di l'alta pressione superficiale trà i piatti diapositivi superiore è inferiore à alte temperature, chì risparmia assai Risparmia risorse, risparmia costi, aumenta a vita di serviziu di u skateboard generale, è hà una forte sicurezza è praticabilità.

3

(A) Schema generale di u skateboard

4

(B) Vista di u profilo laterale di u skateboard

5

(C) Vista laterale di u skateboard

6

(D) Parti ceramiche integrate in u skateboard 1

7

(E) Parti ceramiche integrate in u skateboard 2

8

(F) Parti ceramiche integrate in u skateboard 3

9

(G) Schema schematicu di l'assemblea di skateboard

Zhengzhou Fangming High-Temperature Ceramic New Material Co., Ltd. hà una pruduzzione annuale di circa 20.000 tunnellate di alta purezza è ultra-alta temperatura novi materiali nano-ceramichi cumposti è prudutti. Hè una applicazione chì deve urgentemente attraversà e tecnulugie chjave in a nova categuria di materiale sustinuta è sviluppata da u statu in u catalogu di pianificazione Made in China 2025. Un fabbricante di alta tecnulugia di novi materiali compositi di terre rare per ceramica strutturale à ultra alta temperatura in ambienti estremi. L'attività principale hè a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di materiali è prudutti nano-zirconia; servizii d'impurtazione è d'exportazione di beni è tecnulugie.

1

Tempu di posta: Maghju-25-2021