page_banner

nutizie

Zhengzhou Fangming Ceramica Alta Temperatura New Material Co., Ltd. (In seguitu chjamata "Fangming NewM") hà fattu un aghjurnamentu è trasfurmendu l'ambiente di pruduzzione è l'attrezzatura di produzione da quasi trè anni, è anu installatu decine di dispositivi avanzati di raccolta di polvere è apparecchiature di spruzzatura ad alta pressione è apparecchiature di monitoru di emissioni ultra-basse. Attraversu questu equipamentu di monitoru, u dipartimentu pò monitorà a situazione dettagliata di a produzzione di l'attellu in tempu reale. In Nuvembre 2019, Fangming NewM hè statu vertificatu nantu à a prutezzione di l'ambiente di trattamentu approfonditu da Depart. di Ecologia è Ambiente di a Città di Zhengzhou.

Durante u periodu di fine di u vechju annu è u principiu di l'annu novu, a situazione epidemica COVID-19 hà devastatu Wuhan, Hubei è tutta a Cina. U populu cinese tuttu unitu cum'è unu per luttà contr'à l'epidemia, riprende a produzzione è u travagliu. Infine, à a fine di aprile 2020, l'epidemia hè stata basicamente cuntrullata è l'ecunumia naziunale hè in bona strada. Mentre cumbatte l'epidemie in u 2020, Fangming NewM hà sempre insistitu per piglià a prutezzione di l'ambiente è prumove u travagliu di sviluppu verde.

U dopu meziornu di u 27 d'aprile di u 2020, u capimachja di Depart. di Ecologia è Ambiente di a Città di Zhengzhou hè ghjuntu in Fangming NewM per ispezionà u travagliu di guvernanza prufonda ambientale. A signora Zhang Ning, vicedirettore generale di Fangming NewM era incaricata di l'accolta. I dirigenti di u Depart. di Ecologia è Ambiente sò andati in l'attellu di mischju, attellu di pressatura è attellu di macinazione di a pianta per l'ispezione in situ, anu dumandatu nantu à u travagliu cutidianu di i travagliadori. Madama Zhang hà introduttu l'avantaghji è l'usi di i prudutti ceramichi speciali di zirconia sviluppati è prudutti indipindentamente da Fangming NewM in dettaglio in a sala di riunione. U capimachja cunniscia bè l'attuali misure di prutezzione di l'ambiente presi da Fangming Newm, è hà elogiatu chì Fangming NewM hà continuatu à rinfurzà a messa in opera di e pulitiche naziunali è di e linee guida nantu à l'aspetti di prutezzione di l'ambiente. Hanu speratu chì Fangming NewM puderia ricunnosce chiaramente l'impurtanza di e pulitiche naziunali in materia di prutezzione di l'ambiente in una governanza approfondita è perseveratu in questu travagliu per un bellu pezzu

Setup in Settembre 2015, Fangming NewM hè una Impresa di Alta Tecnulugia di Nova Tecnulugia, fabricendu prufessionalmente l'alta purezza è l'alta temperatura. novu tippu di materiali è prudutti nano-ceramici cumposti cum'è materiale di basa di zirconia, a capacità produttiva à l'annu hè di 30000 tunnellate, è a sucietà principale di fabricazione di materiali è prudutti ceramici di zirconia speical in Cina continentale.

Attraversu sta guvernanza, Fangming NewM hà realizatu profondamente chì ùn ci hè fine in a guvernanza ambientale. Basatu nantu à a situazione attuale di guvernanza ambientale, duvemu piglià attente intornu à e pulitiche naziunali pertinenti, imparendu continuamente è aduttendu i modi high-tech da l'unità fratelli pruvinciali è municipali, rinfurzendu continuamente a governanza ambientale, è prumove vigorosamente u sviluppu di l'industria verde.


Tempu di posta: Apr-30-2020