page_banner

nutizie

Zhengzhou Fangming Ceramica Alta Temperatura New Material Co., Ltd. (in seguitu chjamata Fangming NewM) invita sinceramente i clienti di u mondu à participà à a XVI Mostra Internaziunale di Refrattarii è Industria di Ceramica in Cina, intantu a 20a Cina (Shanghai) Metallurgia Int'l Esposizione di l'Industria, ancu u 17u novu discorsu di cunniscenza refrattarie- e tecnulugie chjave cumuni in l'industria refrattaria è u foru di attrezzature avanzate tenutu in u Shanghai National Exhibition Centre (Hongqiao) 4.1 Hall da u 13 à u 16 di Maghju, 2020. Dopu mostreremu i nostri ultimi R & D, pruduzzione di massa zirconia ceramica speciale- 150T Capacità di EAF Slag-stopping 170 * 600 ZrO2 plate slide, Grande capacità di Converter taphole slag stopping using promotioned 140 and 150 zirconia slide plate and zirconia ring, the rare oxide composite ceramic SS Thermal fields in the artificial cultivatore di zaffiri cristallini, ecc. U nostru Stand N °: 4MH17. Weclome i prefessori è l'amichi di u mondu anu una visita nantu à u nostru stand è parlanu nantu à a cooperazione cummerciale.

Semu principalmente R & D è fabricazione di u super high-Temp. appliaction, zirconia materiali è prudutti ceramichi speciali, chì sò principalmente usati in u super high-Temp. (1800-2700 deg.cel) industria. L'indice di prestazione tecnicu sanu di e merchenzie hà ottenutu u vantaghju evidenti in a stessa industria di u mondu, è a prestazione generale hà superatu quelle fatte in i paesi avanzati, cum'è l'UE è l'USA.

Fangming NewM hà a capacità abbastanza per cumplettà è pruduce queste forme super-grandi dimensioni è cumplesse ultra-alta temp. prudutti di ceramica cun rigide esigenze di prucessu. A densità di u produttu pò ghjunghje à 5,5 cm / 3 è a porosità apparente pò esse cuntrullata in 1%. Per esempiu, piastra slide è anelli di zirconia aduprati in u campu di alta temperatura. cuntrollu di flussu, mattoni di labbra in ceramica di zirconia cù alta densità è elevati cuntenuti applicati in u campu di u vetru elettronicu ultra-sottile, piatti sinterizati applicati in u campu di u disparu di dispositivi elettronichi, è alcuni dispositivi sparati applicati in u campu di l'attrezzatura di pressatura di vetru 3D, ecc .Pudenu ancu esse applicati largamente in altri campi. Aduprà i nostri prudutti ponu ghjunghje à e prestazioni stabili è l'effettu in 0-2700 deg.cel. in u vacuum, ecc atmosfera protettiva.


Tempu di u postu: Feb-28-2020