page_banner

nutizie

L'integrità hè a virtù tradiziunale di a nazione cinese, u fundamentu di una impresa, ancu l'elementu indispensabile per a sopravvivenza è u sviluppu di una impresa. Oghje ghjornu di a mundialisazione ecunomica, a cumpetizione in tutti i fili di a vita diventa di più in più feroce. Solu rispettendu l'integrità, allora l'impresa pò vincere in a cumpetizione di u mercatu.

Dapoi u 18esimu Cungressu Naziunale di u Partitu Cumunistu di a Cina, u statu hà messu in opera è migliuratu in permanenza a custruzzione di u creditu cummerciale, è i cuncetti d'impresa , cum'è "integrità di l'impresa" è "valore di l'impresa" , ecc. anu intrutu tranquillamente in a gestione quotidiana di l'imprese.

Setup in settembre 2015, Zhengzhou Fangming Ceramica Alta Temperatura New Material Co., Ltd. (in seguitu chjamata "Fangming NewM" hè una Impresa di Alta Tecnulugia Nuova, chì fabrica l'alta purità è l'ultra alta temperatura. Novu tipu di materiali è prudutti nano-ceramici cumposti cum'è u materiale di basa di zirconia, è quellu di l'urgenti da risolve è tecnulugie chjave rivoluzionarie in a nova categuria di materiali favuriti è sviluppati da u statu in u catalogu di pianificazione 2025, quellu di u novu compositu raru materiali di a ceramica strutturale super high-temp., applicata in l'ambienti estremi. Avemu ottenutu a gestione di qualità ISO 9001: 2015, ISO 14001: 2015 gestione ambientale è OHSAS 18001: 2007 sistema di gestione di a salute è a sicurezza occupazionale, High-New Tech Certificatu d'impresa, Certificatu di Sistema di Gestione di a Proprietà Intellettuale, u sistema di gestione di l'efficienza energetica, ecc. Qualificazioni di serie, è detene 13 brevetti.

Dapoi u stabilimentu, Fangming NewM dà una grande impurtanza à a custruzzione di u sistema di integrità corporativa, è piglia "serviziu integratu, eccellente di qualità è serviziu efficiente" cum'è u scopu à longu andà di u sviluppu di a cumpagnia. Per migliurà ulteriormente è standardizà a custruzzione di u sistema di gestione di l'integrità di a cumpagnia, Fangming NewM hà cooperatu profondamente cù Huana times Testing and Certification Co., Ltd., una sucietà di certificazione cunnisciuta in Cina. Dopu un esame di certificazione strettu è una certificazione, avemu finalmente ottenutu a Certificazione di u Sistema di Gestione di l'Integrità di l'Intrapriża in Aprile 2020.

L'acquistu di a Certificazione di u Sistema di Gestione di Crediti hè favurèvule per Fangming NewM à u miglioramentu di l'efficienza di a gestione d'impresa, u valore di a prumuzione di a marca, u valore di l'offerta è di l'assi immateriali, u valore di u costu di a catena di fornimentu, a ricunniscenza di i clienti direttamente, è a riduzzione di u prucessu è u tempu di l'ispezione, a supervisione è l'auditu di i clienti cooperativi, aderisce à l'integrità di l'impresa è custruisce una industria di basa di un seculu vechju per pone una basa solida.


Tempu di posta: Apr-30-2020